e

underbara sommar

Publicerad 2010-07-04 16:21:54 i Allmänt,

Åh jag och sommaren hör verkligen ihop känner jag. Även om jag inte är mycket för att sola och ligga stilla för att få bränna på kroppen. Jag älskar sommaren!

Kom just hem från sjön, var där med rebecca. Massvis med människor som ingen ens sett förut, vart kommer alla ifrån?

Ikväll smiter jag förmodligen till Öland igen med Rebecca. Hoppas på fint väder över veckan också! vet inte riktigt när vi kommer hem, det var ingenting bestämt men det lär vi märka.

Mamma och pappa gick och la sig klockan 9 idag på morgonen? jag fick total damp på dom när dom själva håller på att klaga att dom dricker för mycket öl på helgerna och att mamma inte går ner pga ölen och blabla. Nä någon måste sätta stopp för det här och denna någon måste nog bli jag antar jag.

Time to go
hoppas ni har det fint i värmen!

Min mästerfotograf tog den här fina bilden på mig haha e han inte duktig ;)?

Kommentarer

Postat av: Michael Jackson [minnesblogg]

Publicerad 2010-07-04 17:36:34

SV: Tack :) . Varför? Jo, Han gör grym Musik och dansar galet bra och verkarär underbar Person Som bryr sig mycket om Världen och Människor. Han vill ge Världen Fred och vill Hjälpa alla som har det Svårt :). Vet inte riktigt hur jag ska förklara. Gillar du Mj? :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-07-05 21:36:36

Ja Timmy gjorde ju ett försök för kanske 2 år sen eller va det var, vid kräftskivan! Se hur det gick =/

Postat av: emeilia

Publicerad 2010-07-06 17:06:27

emelie: jo, men någon måste säga till dem någongång.. visst det är ju upp till dem men nu höll de faktiskt med mig och sa att jag hade rätt och så vidare!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela