e

118100

Publicerad 2009-12-04 22:48:15 i Allmänt,

haha tjenare! jag läste nyss nellys blogg trottern.blogg.se och hon hade smsat 118100 och frågat vem nelly söderlind är, och vad hon fick till svar kan ni läsa på hennes blogg så klart.
så jag gjorde det samma


vem är emeilia westerberg?

118100 tror att emeilia westerberg är en trevlig tjej som älskar sommaren och tycker om hästar. det bästa hon vet är att bara rida runt i skogen en hel dag.
haha asså jag menar? vadå trevlig? och tycker om hästar? och vadå det bästa jag vet är att bara rida runt i skogen en HEL DAG ? hahaah no way!
visst kan jag vara trevlig, väldigt ofta faktiskt.
och visst tycker jag om hästar, och jag tycker det är kul att rida med, men inte en hel dag i skogen, haha!

just so u know!
ha det bra puss

(den trevliga sommarälskande häst tjejen)


Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-12-04 23:30:07

hahah...

Postat av: Eveline

Publicerad 2009-12-05 08:02:38

haha 118100 är så jävla dåliga på att pricka rätt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela