e

3:e advent & lucia

Publicerad 2009-12-13 14:16:19 i Allmänt,

hejsan allihopa hur mår ni?

Tredje advent idag, och det är snart julafton, shit vad fort det har gått.
igår var jag i emmaboda och julpysslade, det var väldigt mysigt. men här kommer lite bilder från igår i alla fall. enjoy:




Hunden på bilderna är Kenzo, så äckligt söt är han.
den nästsista bilden är blommgrupperna som vi gjorde igår.
från vänster: Timmys, Camillas, Mammas,Min och Emelies. snygga va <;?

den sista bilden är min blommgrupp, riktigt nöjd för att vara min första.
vi gjorde även "lingonbollar" de är gjorda av leklera och lingon ris.
gör såhär: Ta en bit lera och gör till en boll, klipp bollen till mitten och sätt i ett snöre och sedan en nål som håller fast snöret/bandet. sedan sätt i lingonris, inte för tätt för då ramlar dom av. men man får inte se leran heller. tålamod krävs. 
det var min kväll med pyssel. väldigt kul och trevligt hade jag. 
 


Ha det bra, puss

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-12-13 14:24:44

vad fint :)

Postat av: Sofie Ling

Publicerad 2009-12-13 15:40:58

Heej:D

ville bara säga vsg och hare bra =)



Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

Publicerad 2009-12-13 16:50:23

sv; Min var också mysig :D

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

Publicerad 2009-12-13 16:50:39

sv; åh, jag vill också ha snö :(

Postat av: charlie

Publicerad 2009-12-13 18:05:07

haha wohow pluspoäng till mig :D

Postat av: charlie

Publicerad 2009-12-13 18:10:57

yaya :))



startat en tävling nu, var med om du vill.. så kanske de kommer flera

Postat av: charlie

Publicerad 2009-12-13 18:28:18

haha :) gillar du priset så var med annars är det inte så stor mening.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela