e

4 advent ( & en uttjatad rubrik)

Publicerad 2009-12-20 16:59:30 i Allmänt,

eller vad säger ni?
varje söndag så har nästan alla " 1,2, 3 eller 4 advent " som rubrik på sina inlägg, man tröttnar.
idag vaknade jag vid halv tio och vid tio körde vi in till stan, jag mamma och pappa.
vi storhandlade och så till jul, sen åkte vi ner till stan för att köpa julklappar. jag fick alla mina köpta, och jag fick till och med hem mitt efterlängtade löshår! hur underbart som helst, så jag tänkte att jag ska sätta mig och sy dit klipsen på det nu, så man blir fin till julafton, hihi.
på stan mötte jag även upp Rebecca, som åkte med oss hem vid fyra, sen träffade vi Ulf (våran fritidsledare) som frågade om vi skulle komma till fg på tisdag kväll, och visst det skulle vi ju förståss.
men nu måste jag kila, hihi puss på er!
btw, jag köpte juklappar för 1000 spänn, inte varje år det händer hähä!

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-12-20 17:04:27

sv: du är gulle hiih :*<33 hahah sant det där med rubrikena, df jag försöker undvika det xD

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-12-20 17:13:37

sV: haha men du är ju lam som en lama =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela