e

älskade torsdag

Publicerad 2009-12-17 16:49:50 i Allmänt,

torsdagar är bra ibland. den här torsdagen var bra! jag älskar torsdagar som är bra och roliga.
skolan på torsdagar brukar suga, men den här torsdagen var helt mys! när jag och maria kom till skolan så skulle vi kolla på film på so,n " prinsen av egypten " hähä mys älska tecknade filmer.
sedan hade vi svenska, där kollade vi på sunes jul avsnitt. efter det hade vi idrott då maria och jag bara stod och passade en boll med varandra, och slog Henke och Rasmus (Y) tummen upp, Maten idag, jorå det var jullunch, gotti. på tyskan kollade på också på sunes jul avsnitt (inte på tyska)
och sen hade vi fysik som vi kollade på film, fast jag andreas och andré spelade kort istället, lika så på matten så var det film och kortspel. sen sista lektionen var det elevensval med tecknande och film. snacka om att jag är trött på film just nu. 
haha, nöjet var på min sida!


Ett år sedan du försvan ur våra liv, ett år sedan som rektorn kom in i våra klass rum och sa:

-Alla säger att Yassin har dött, men ni kan vara lugna! det är Yasser hussein som har dött, jag tror inte att ni känner honom, men han gick på våran skola innan.
Vadå inte kände?
han gick i min klass i fyran, femman och sexan. jag var tom tillsammans med den stackarn.
tre eller fyra år kände vi varandra, nu är du borta..
1995 - 2008 du hann inte ens bli 14.
vi saknar dig Yasser, vi tänker på dig och hoppas att du har det bättre än förut!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-17 21:02:47

bara bra själv? :D

Postat av: paulina♥

Publicerad 2009-12-18 10:37:07

sv: jag når sjukt bra! längesen jag mådde såhär bra faktiskt ! sj då?

Postat av: Simone

Publicerad 2009-12-18 13:12:53

Älskade Fredag :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela