e

avsvinifierad

Publicerad 2009-12-01 15:09:51 i Allmänt,

höhö, jag ringde mamma idag och bad henne prata med skolsköterskan om att jag får ta sprutan, så vid kvart över ett idag blev jag avsvinifierad uhu. det gjorde inte det minsta ont, hon sa bara "nu kommer du känna ett litet stick, va? säger jag och sedan hör jag bara ,sådär nu var det klart"

haha okänslig mot sprutor som tusan är jag, jag typ gillar sprutor, (onormal Iknow) men så har det varit enda sen fyran (stelkrampssprutan) jag och en gammal kompis till mig satt och gapskrattade så tårarna sprutade från ögonen på oss, det gjorde inte ens ont. sen sprutan i sexan vad nu det var, haha, jo jag gillar det.
jag tror det bara var jag som tog den för skojsskull, haha!

idag ska jag plugga lite tyska, eftersom att jag har omprov imorgon, och matteprovet gick super bra! tror jag i alla fall, haha.
så nu ska jag kila, hoppas ni har det bra! puss

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-12-01 15:33:08

hoppas du slipper bieffekter

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-12-01 16:26:23

aha okej :( neh jag har ingen plopp!!

Postat av: MALINHE - fotobloggen!

Publicerad 2009-12-01 16:26:33

Sv: okej, :)

Postat av: hannasblogg

Publicerad 2009-12-01 17:09:02

jajamensan! :) bor utanför falun i en liten by hihi

Postat av: evelina

Publicerad 2009-12-01 17:34:09

avsvinifierad.... haha xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela