e

bra början på sista veckan

Publicerad 2009-12-14 16:08:49 i Allmänt,

dagen har inte varit sämre än bra. kom till skolan lite tidigt undrar varför, men jag hann i allafall vara med älskling lite innan första lektionen började.
när jag ställde mig vid skåpet, så kom min matte lärare och sa att jag skulle vara i sal 22 kemi salen, så jag gick dit, och där var det två gymnasieelever från katedral, som laboterade lite och gjorde lite olika "lekar" eller vad man ska säga. det var rätt skoj faktiskt, det höll i alla fall på från halv nio till halv tio tror jag? vi slapp i allafall matten, och efter det hade vi bild som vi kollade på film, sen lunch rast i en och en halv timme, efter det hade vi tyska som vi bara fick rita på, haha så lame. Idrotten var inte alls rolig, jag slog i min fot i marken när jag skulle sparka på en boll kanon kul(Y) sen elevensval (bild) som vi också kollade på film på. så ni ser ju hur fruktansvärt rolig dag jag har haft.
och roligare blir det, jag ska precis sätta mig med min engelska, sen ska jag baka lite hade jag tänk, sen ska jag ner till församlingshemmet och kolla på när sötnosRasmus med H går lucia (dagiset)
sen ska jag kila upp till maria och tillbringa natten hos henne!
super mys
hoppas ni har det bra, för det har jag
puss på er

Kommentarer

Postat av: hannasblogg

Publicerad 2009-12-14 16:21:50

ååh jamen eller hur! riktigt fina klänningar.

visst har du skaffat ny header? jätte fin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela