e

förlåt för dålig uppdatering.

Publicerad 2009-12-19 17:37:29 i Allmänt,

fredagen var sjukt bra!
hade bara en timma KF igår från halv nio till halv tio, sen gick vi ner till gympasalen för att värma upp inför basketen och volleybollen som skulle börja vid tio mot lärarna. 

vi började med volleybollen , som vi dock förlorade, men sen skedde det ett litet mirakel, vi vann på basketen som niorna inte har gjort på hur många år som helst! sjukt kul var det.
det slutade vid halv tolv tror jag. sen vid tolv fick vi våra betyg, och jag blev riktigt nöjd med mina, men det kan bli bättre. jag ska kämpa upp till vg i svenska och engelska ( i alla fall i något utav dom ämnena) sen i biologi. sen kommer jag nog vara lite mer nöjd.. så klart så ska jag ju försöka kämpa upp det till vg i alla ämnen, men det kommer jag inte lyckas med. men man kan ju hoppas.
iallafall, christoffer finis, följde med mig hem igår och sov här tills idag, han åkte hem vid tre (sad_jag!) sen var jag hundvakt till söto kenzo, hihi så gull e han!

men nu orkar jag inte skriva mer, men imorgon är det ju sista advent, och på torsdag är det julafton, och hej emeilia jag har inte ens köpt julklappar till allihop än..?
men nu ska jag kila, hoppas att alla har en underbar snöig helg, för det har jag.

puss!

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-12-19 18:06:28

sv: hihihi :D !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela