e

goder morgon, goder morgon

Publicerad 2009-12-11 06:30:00 i Allmänt,

både herre och fru, vi önskar eder alla, en fröjdefull jul
Goder morgon,goder morgon, välkommen var gäst, vi önskar eder alla en fröjderfull fest!
bland annat en av låtarna som vi ska sjunga idag, jag är pepp, skit pepp, men skit trött. nelly ringde mig för snart en timme sen och klockan är halv sju nu.

jag vaknde förstås av att jag märkte att det var hon som ringde ( har en bild på oss två så jag vet att det är min lilla pellepump )

vi svarade båda två med en gäspning till svar om vi var vakna haha, så typiskt oss att bara göra så.

nu ska jag dricka upp mitt te, och göra mig iordning, vi ska vara i skolan om en timme?! hihhi

kanske hör av mig sen

puss på er, och ha en riktigt skön L U C I A  H E L G
BTW, bilder kommer senare

Kommentarer

Postat av: simone

Publicerad 2009-12-11 12:32:13

haha din inledning på inläggt gör mig stressad ^^

Postat av: amanda

Publicerad 2009-12-11 17:10:43

Tack så mycket! :) din var också jättefin!

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-12-11 19:13:24

hihihhi<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela