e

Im back

Publicerad 2009-12-31 13:00:22 i Allmänt,

kind of i allafall. har inte bloggat på fyra dagar, haha helt otroligt. och jag har fortfarande ingenting speciellt att skriva om, jag förstår inte vad alla får sina inspirationer ifrån. jag sitter liksom hemma och försöker tänka ut något att skriva om men jag kommer inte ens på hur jag ska börja ett inlägg längre.

men i alla fall, idag är det ju nyår som ingen har missat, hoppas jag haha.
vad ska ni göra?

själv ska jag vara hemma med några tjejkompisar och ha det kul, vi var elva från början och slutade nu idag på sju. rätt illa, men so what, jag kommer ha skit trevligt, och den som vill ta det ifrån mig igen, är totalt dum i huvudet. jag står för vad jag säger.

nu måste jag kila in i duschen lite snabbt för att raka benen (Y) sen ska jag fixa och trixa med lite saker.
sen kommer nelly hit ( trottern.blogg.se) för att jag ska färga hennes hår.
hoppas ni har det superduper bra alliopa.
puss

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-12-31 14:08:32

det kommer bli fett kul ikv =D. och jag tycker det är misigt att läsa din blogg,inspiration kommer nog snart ska du se <3

Postat av: ☆ Carlosa

Publicerad 2009-12-31 14:12:52

sv: :)

hur är det då?

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-12-31 15:22:14

sv: Jaa, jag hade jätte gärna velat komma :( detsamma och jag hoppas ni får det kul ikväll <3

Postat av: Kamilla

Publicerad 2009-12-31 16:06:23

Gott nytt år på dig!:)

Postat av: ☆ Carlosa

Publicerad 2009-12-31 16:37:23

sv: haha okej :) det är bra med mig med

Postat av: jenny :)

Publicerad 2009-12-31 16:45:39

akta så du inte skär dig som du brukar ;) xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela