e

julbak med mami

Publicerad 2009-12-21 18:56:56 i Allmänt,

hejsan allihopa
kom just ut från dushen, riktigt skönt att få tvätta av sig efter en varm natt och en mjölig dag.
sov ju hos rebecca inatt, efter vi hade bastat så stack vi till henne. vaknade mitt i natten av att det var sjukt varmt och jag fick panik tummen upp.
gick hem vid tolv tiden idag, sen började mamma och jag att baka bullar och knäck´gotti!
men nu ska jag torka till mig och sen fixa håret.
hoppas ni har det bra allihopa, och fortsätt att ha ett bra lov !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela