e

lyckad kväll

Publicerad 2009-12-16 21:54:19 i Allmänt,

riktigt rolig kväll
yesbox
kom hem från skolan, åt, duschade stack ner till tonår. där hade vi julavslutning, vi sjöng singstar hela kvällen (så att alla vet, jag och andreas ägde sönder alla) haha, minst lika bra som jag är på basked och volleyboll som vi ska ha mot lärarna på fredag. sista veckan nu så sjukt skönt, julafton om en vecka (imorgon) och jag har inte ens köpt julklappar utom en till älskpälsk.

nu måste jag kila och tvätta av all tusch från ryggen tack vare.. (julia daniel rebecca och ebba) så vi hörs imorgon, förhoppningsvis.
puss

Kommentarer

Postat av: charlie

Publicerad 2009-12-16 22:12:49

gör det av allt och alla :D

Postat av: Simone

Publicerad 2009-12-17 13:58:52

Lät som en härlig onsdag det :D

Postat av: josefine

Publicerad 2009-12-17 15:00:02

sv:varsegod :)

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-12-17 16:28:49

sv: HAHAHH jaaa erkänn, det gjorde fan min med x'D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela