e

lyckad kväll

Publicerad 2009-12-10 21:30:42 i Allmänt,

jo, det blev en lyckad kväll låt mig berätta

åkte ner till fritidsgården, där jag träffade rebecca, julia, julia , agnes och ebba, dom gick efter ett tag, då jag satte mig hos amanda och hennes kompis som jag inte kände, ehe, så jag tillbringade sista timmen där nere med dom, riktigt trevligt, och mycket att prata om, dom bad mig följa med ut för att ta en rök paus (nej jag rökte inte)
stod där i fem minuter sen gick vi in igen och fortsatte att prata, riktigt kul måste jag säga. gick hem tillsammans med dom också, eftersom att vi bor så nära varandra. när vi nästan var hemma så utbrast amandas kompis " MEN hallå? är inte det där en ren?! " så kollar vi åt höger, och där står det ett helt oskyldigt rådjur, som jag dock råkade skrämma pga att jag blev lite rädd haha.
och nu är jag hemma igen. och jag är taggad till tusen inför imorgon, (hoppas bara att Nelly kommer ihåg att ringa mig när hon vaknar )

hihi , nu ska jag platta håret tills imorgon, och oj.. jag vet inte hur jag ska ha det!

 

puss vi hörs imorgon

Kommentarer

Postat av: simone

Publicerad 2009-12-10 22:10:08

Låter som en riktigt bra kväl ldet :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela