e

no school for me!

Publicerad 2009-12-03 12:15:11 i Allmänt,

som ni ser, så är jag hemma från skolan idag
och det är RIIIIKTIGT skönt!
armen värker som tusan & huvudet snurrar varje gång jag reser mig upp, febern har nog lagt sig lite, riktigt skönt att slippa alla prov och inlämningsuppgifter i skolan med.. men senare idag blir det iallafall stan tillsammans med pappa för att kolla på ny mobil & kanske göra något mer, men vi får väl se lite. skulle behöva lämna in både min dator och min kamera.. men kameran kommer ta ungefär tre veckor att bli klar eller något och jag måste ha en kamera till lucian. så nej det får vänta.
min statistik har sjunkit väldigt mycket senaste tiden, jag blir besviken!
Nu ska jag kila, och jag är sjukt sugen på tacos.

ha det bra gottfolk, puss

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-12-03 16:10:23

åååh... nu gjorde du mig sjukt sugen på tacos..!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela