e

staden imorgon

Publicerad 2009-12-19 20:50:33 i Allmänt,

för att köpa resten av julklapparna och kanske lite löshår? är verkligen riktigt sugen på långt brunt hår.. eller långt och brunt.. långt hår överhuvudtaget.
jag åker in med mamma och pappa, sen efter en stund så kommer Rebecca in med sina föräldrar, så går vi på stan en stund.

skulle varit med henne en stund idag efter jag suttit vovvevakt, men det blev inte så. hin erbjöd mig att följa med på bio, men jag kände att jag inte hade dom pengarna nu när det är jul och så..
und, ich håller på att gesvälten! haha
puss på er
btw, vad tycker ni om min tyska? <;

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-12-19 22:35:38

den är jätte fin men jag fattar inget :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela