e

tisdagen den 22 december

Publicerad 2009-12-22 20:33:57 i Allmänt,

ni vet ju alla vad 22 december innebär.. jo att det bara är två dagar kvar till julafton hihi.
imorgon firar jag jul med morfar, sen på torsdag blir det med á la familia.
idag vaknade jag vid tio (!!) steg dock upp vid halv elva. men i allfall, jag gjorde mig iordning sen stack jag till stan med pappa. kom hem vid två tiden, sen vid tre följde jag med Emelie in till stan för att kolla hennes linser och lite sånt, väldigt mysigt. jag skulle egentligen varit i fritidsgården idag, men jag kände att jag inte hann det, eftersom att jag inte har slagit in några julklappar förens nu. så jag tyckte det var bäst att stanna hemma, och jag har fortfarande några stycken kvar. jag skulle redan varit färdig med mina, men eftersom att pappa är så lat, så får jag slå in hans julklappar till mamma haha.
men nu hinner jag inte sitta här längre, jag har mycket att göra innan mamma och pappa kommer upp från bastun!
tjingeling

Kommentarer

Postat av: MATILDA

Publicerad 2009-12-22 20:44:19

allt bra :)?

Postat av: MATILDA

Publicerad 2009-12-22 22:07:31

jodå :)

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-12-23 17:04:09

ett år köpte min pappa stringtrosor till mamma, och jag råkade se det :D

Postat av: matilda

Publicerad 2009-12-24 11:57:13

GOD JUL ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela