e

uppsväld tunga

Publicerad 2009-12-04 13:44:32 i Allmänt,

och jag kan knappt prata, så jag tycker det är bäst att låta bli att göra det. ont som tusan gör det också hihi, men gud vad det var värt det.
jag kan inte äta annat än sånt som man inte behöver tugga, jag får inte dricka te, jag får inte äta hård mat, såsom knäckebröd, kakor chips med mera. men jag överlever! jag menar det kommer bara hålla på i någon dag till, sen är det över.
och som ni märker så är jag hemma från skolan idag också, eftersom att jag inte skulle kunna prata eller äta idag så mamma tyckte att det var bäst att stanna hemma. hon är gullig hihi.
så just nu sitter jag och kollar på ed edd och eddy haha, dom är så sjuka. och jag funderar faktiskt på att ta en kopp te, för jag är så jä*la sugen på det så jag tror att jag dör. det är i allafall väldigt skönt att vara hemma från skolan.
HUR HAR ERAN VECKA VARIT?
&
VAD HÄNDER I HELGEN?
Imorgon är det feeeest underdunderbart! får ju dock inte dricka, haha men det gör inget.

ha det

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2009-12-04 14:51:26

Sv: Min storebror läste den andra och sånt x)



Det är bra här också :D Händer i helgen? :)

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-12-04 15:33:35

sv: hihihi JAAAAAAAAAAAAAA vad bla :D:D:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela