e

uppvisningen överstökad

Publicerad 2009-12-11 17:10:34 i Allmänt,

och oj..oj..OJ vad nervös jag var!
Steg upp klockan kvart i sex idag på morgonen, var i skolan vid halv åtta, då nervositeten började komma, och jag inte kunde andas eller stå upp ehe normalt? knappast

men här kommer lite bilder från idag, njut och känn jul känslan


Maria och jag




Alla som var med på lucian idag, är nog med på bilderna. vissa är med flera gånger på dom.
dom som inte är med, hade jag tyvärr inga bilder på tyvärr.
hoppas ni har det bra,
puss på er

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2009-12-11 17:17:10

Det är jättebra, hur är det med dig? :)

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

Publicerad 2009-12-11 19:22:15

sv; imorgon ska jag plugga och sen vara med Kevin, du då? :D

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-12-11 19:25:25

sv: du förtjänar det betyger på fysiken grymt mkt !<33

Postat av: charlie

Publicerad 2009-12-12 02:58:53

allaround väska :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela