e

yesterday

Publicerad 2009-12-06 16:14:36 i Allmänt,

"all my troubles seemed so far away" haha jag skojar kom bara och tänka på den låten sedan jag gick i sexan( ni som gick i braås vet vad jag pratar om) haha.

i allafall gårdagen var helt awesome, christofferälskling kom till mig vid kvart över åtta ungefär. vi la oss i sängen och kollade på south park som slutade halv tio, sen drog vi vidare till festen.
när vi kom dit var det redan full fart, och någon hade redan gått hem pga att hon/han var för full, och en annan låg och spydde över allt, haha fullfart var det ja! jag hade riktigt kul, så där fick jag beviset om att man inte behöver dricka alkohol för att ha kul. jag höll mig till min cocacola flaska med isvatten i. och det verkade som att det uppskattades, eftersom att dom flesta sprang efter mig för att få mitt vatten , så det tog ju slut väldigt fort ändå.

nu ska jag ner och försöka äta lite.
pusspåer

Kommentarer

Postat av: simone

Publicerad 2009-12-06 17:13:43

Gott att du hade en go lördag :D

Postat av: B E X

Publicerad 2009-12-06 22:59:18

det var gott, höhö..

Postat av: Emme

Publicerad 2009-12-07 22:24:16

Jag vet precis vad du menar med låten yesterday ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela