e

-Title-

Publicerad 2009-07-21 14:25:48 i Allmänt,

Hejsan allihopa, fan vad mys gårdagen var måste jag säga!
först var jag med mia en stund till klockan sex sen kom nelly , sen rebecca och efter en stund kom emelie och linnea =)
vi satte på en film sen mitt i alltihopa kom malin^^ den filmen tog slut sen kollade vi på
hostel den var väl bra lite seg dock men aja ^^
sen ville vi ta de lite lugnare så vi drog på madagaskar 2 ;D hah den ägde fett =DD men då var vi bara fyra kvar och det var jag nelly mia och emelie som sov hos mia =)
efter det satte vi på nattvaskaren och jag trodde hela tiden att den hette nattviskaren -.-' suck x) men efter en stund så sov allihopa och vi somnade med tvn på :) idag vaknade vi vid tolv tiden och satte på en film till... minns inte riktigt med tror den hette hitch (?)
em nu är jag hemma och mia sitter barnvakt xD hihi
aja puss på er tjejer,< 33

btw saknar bbe boy >:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela