e

..

Publicerad 2009-07-06 23:06:02 i Allmänt,


Asså nu har jag suttit och funderat och klagat lite..
Nu ska vi jämföra tjejer och killar..
(obs killar behöver inte ta åt sig på ngt sätt)


                                     TJEJER   

  • Tjejer måste köpa BH annars är det äckligt..                  
  • Tjejer måste föda barn om vi vill ha egna
  • Tjejer måste ha den förbannade äckel mensen?!
  • Tjejer måste raka benen...
  • Tjejer måste raka sig under armarna...
  • Tjejer ska helst vara rakade där nere..

                             KILLAR
     
  • Killar behöver inte ha BH även om dom har lika stora som en del tjejer..
  • Killar behöver inte föda barn om dom vill ha egna
  • Killar behöver inte ha den förnannade äckel mensen!?
  • Killar behöver inte raka benen för då är det "bögigt"
  • Killar behöver inte raka sig under armarna..
  • Killar behöver inte raka sig där nere...

    Liksom vafan är det här ;o? Jag känner mig kränkt
    Usch, finns det ngt mer? Eller någon mer som håller med mig ??

Kommentarer

Postat av: shamiii

Publicerad 2009-07-08 12:19:56

haha ja lite

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-07-08 17:07:10

fan vad kasst :O inte tänkt så xD eller jo de har jag :D

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-09 00:22:14

Haha, that's life my friend:P

Men att föda barn är jag riktigt glad över att kunna göra, tänk va underbart att ha nåt som växer inuti en... härligt:) haha

Postat av: emeilia

Publicerad 2009-07-09 20:33:13

hah men emelie det är ju liksom bara så orättvist ibland :)!

och nelly... du tänker nästan aldrig på samma smarta sätt som jag ju :'D



men visst är det så :O!?

Postat av: juliaaa

Publicerad 2009-07-11 01:11:05

håller med dig totalt... ._.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela