e

~*'

Publicerad 2009-07-26 18:08:55 i Allmänt,

tjena!
vaknade klockan halv nio idag första gången av att mia bbe skulle hem sen rida >< men jag gick och la mig direkt när hon hade stuckit hem och vaknade vid tre igen, skönt som fan att sova!
igår kväll stack mia och jag ut med anton och jonatan, sen efter en stund kom alex sjukt länge sen man träffade honom (:
vi var ute tills mamma fick lite smått damp på mig o mia för att hon hörde oss fyra ( mig alex mia och joni) utanför oss klockan halv ett inatt och hon ville att vi skulle komma in, så mia och jag stack hem vid klockan ett ungefär. sen käkade vi lite stack upp och satte på en film (hundtricket) som mia dock somnade till medans jag satt vid datan och snackade i telefon med cassandra ^^ hehe, blev lite paff när hon ba ringde sådär BD!!
well nu ska jag försöka städa mitt rum lite.. eller jag ska överaska timmy med genom att städa hela övervåningen... hoppas han blir glad då... suck!
aja ha det bra allihopa :*
puss<3

Kommentarer

Postat av: Cassandra

Publicerad 2009-07-26 18:11:09

Postat av: CASSANDRA

Publicerad 2009-07-26 18:11:36

DU ÄLSKAR MIG! 8D

Postat av: emeilia

Publicerad 2009-07-26 18:12:19

haha owell i guess i do :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela