e

Färdig städad!

Publicerad 2009-07-04 19:48:31 i Allmänt,

Hejsan igen, nu är det färdigstädat i mitt rum! Äntligen säger jag bara (: Tog lite tid men det var det väl värt! 
Jag har alla mina tre fönster öppna plus en takfläkt igång och sen har min bror en fläkt igång på sitt rum och bådas dörrar är öppna + hans fönster och ett eller två fönster i hallen.. Och det är fortfarande SJUKT varmt här inne! Och det är bara på övervåningen liksom, där nere står båda ytterdörrarna öppet och det blir inte ens sånt vinddrag (?) igenom ! Jag tror att jag smäller av! Men nu har jag städat klart och snart, snart blir det bastu. Även om det är varmt så kommer det bli skönt att bara få slappna av lite.
Em ja, så nu ska jag bara ta ner damsugaren och bädda iordning lite i sängen! Jappjapp så är det(:
Hoppas ni andra har det bra i regnandet och skiftandet av väder!
Hihi, Puss på er! <3

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-07-04 21:38:15

eh va?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela