e

Gårdagen var bra, idag var det bra, och ikväll har det vatt bra!

Publicerad 2009-07-09 20:52:59 i Allmänt,

Hej allihopa :)
Var ju och bowlade igår och det gick faktiskt bättre än väntat ;)
Em efter det åkte vi till Lindås och blev bjudna på mat av Glenn och Camilla!
Efter det vid runt kvart i tjugo i nio körde vi hem till Braås igen!
Älskling sov hos mig, riktigt mys, dock kunde jag inte somna förens ett tiden ungefär, och dess utom somnade både jag och Älskling med halva kroppen påklädd ;)
Så när jag vaknade idag hade jag fortfarande jeans och BH på mig ^^ (Oj vad hände?)
Sen idag vaknade jag nog första gången vid åtta tiden men jag var för trött för att vara vaken så jag somnade om och vaknade andra gången vid tio tiden istället :)
Men Christoffer jävel tvingade upp mig ur sängen^^
Men det var väl lika bra det ;)
Sen efter ett tag kom jag ju på att idag den nionde Juli har jag och världens bästa pojkvän vart tillsammans i två månader!
Sjukt så tiden kan gå fort ibalnd..
Nähe gott folk, nu får det vara bra för ikväll,
Vad händer i helgen?
Själv är man ju hemma med älskligen ensamma  hela helgen, kommer bli lite najs sådär :)!
Men ha det bra allihop, och förlåt att jag skriver så förbannat mycket ;)!
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela