e

Godkväll!

Publicerad 2009-07-06 21:52:31 i Allmänt,


Idag var första gången sen i torsdags sen jag gjorde ngt,
Heya.
Vaknade vid halv två och sen tog det en stund men sen vid fem stack jag ner till millis med linnea och käkade lite (:
Sen drog vi hem till mig och satt lite här sen ner till ica sen tankade hnes moppe ;)
Och sen tillbaka hit , alltså har vi inte gjort så jätte mycket^^
Men ändå skoj att va med henne eftersom att det var så länge sen ;)
Men nu ska jag nog lägga mig eller något, jag är svin trött!
Usch :)

Men ha en bra kväll allihop så hörs vi imorgon (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela