e

Godmorgon

Publicerad 2009-07-15 13:29:47 i Allmänt,

Hejsan allihopa!
Igår kväll vid tio tiden kom rebecca sis hit och sov med mig :) måste säga att det var sjukt länge sen ;o
Men ja som vanligt hade vi skojs och vi blev hungriga så vi gick ner klockan tolv inatt och gjorde rostatbröd med nutella (L) love it!
Men helt plötsligt blir man skit skraj när hemtelefonen ringer ;ss
Sjuk i hela huvudet som ringer mitt i natten och ringer klockan tolv eller ?!
anyway så söker han mamma men så sa jag att hon sov så verkade han fatta förvånad ba" sover..? vadå sover" typ
Haha så fult.
Efter det gick rebeccasnygg och jag upp och kollade på klipp från parlamentet HAHA xD fan va skoj alltså!
Sen stängde vi av datorn och somnade :) riktigt skönt! sen idag vaknade vi vid halv ett :)
Annars har det nog inte hänt så mycket tror jag..
bortsett från att jag drömde en liiiite väl sjuk dröm ;o hihi dock vare inget fel på den men den var ändå sjuk, men den ska vi inte ta här ;D hii!
just nu sitter jag nere i köket vid bordet med en 70kg hund under bordet hihi så mys är han =D riktig mys-ko <3
Hihi så nu ska jag ta och käka hade jag tänkt :)
Have a nice day bitches :* <3

Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2009-07-15 13:30:45

han är kärlek! :)

tack för en rolig kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela