e

Heya!

Publicerad 2009-07-04 15:35:44 i Allmänt,



Weo, jag har nu legat  och fixat mig en header till bloggen, och jag tror att jag har lyckats!!
Och helt på egen hand :)!
Em, annars har jag bara legat i sängen och kollat på tv o så.
Och oj vilken jävla natt alltså! Det åskade,blixtrade och därpå ösregnade! Och jag som är lite små rädd för blixten, och åskan, speciellt när den skakar hela huset!! *ryser* Usch!
Nu ska jag nog ner och äta lite frukost ( jag vet att jag är seg)
Klockan är liksom 15.33 (; Hii,
Men ni får ha det så jätte bra allihopa!!
Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela