e

hihi åh så mysit :')

Publicerad 2009-07-28 18:15:51 i Allmänt,


dagen började med stan tillsammans med pappa :]] skulle kolla min kamera men dom kunde inte göra ngt om jag inte var viljig att lämna in den i en månad typ.. så nej tack!
köpte även två par mjukisbyxor och OJ vad jag behövde det!
efter stan körde vi förbi rottne och plockade upp älsk sen hem hit och mysa lite :)
blir till att lägga sig tidigt ikväll eftersom att vi åker inatt klockan tre ungefär.
så jag kmr inte blogga förens fredag förmodligen!
kanske kommer ngt inlägg ikväll eller ngt innan man somnar (om jag nu ska sova?)
owell ha det bra för jag ska ha det bäst så.. PUSS

ps, jag älskar älskar älskar verkligen min MIN christoffer !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela