e

home again

Publicerad 2009-07-31 16:10:47 i Allmänt,

hemma igen gott folk, men det sög att vara i tranemo den här gången , fick licksom ingen fisk :(((( sug mig tack?
det var mysigt men tråkigt att man inte fick fisk!
Rasmus fick en i alla fall som var på 3.8 :)
owell, idag kom vi hem vid ett tiden , sen skjutsade vi hem älskling till rottne vid halv två, sen drog pappa o jag till stan och jag käkade donken (L) bigmac och cheeseburgare in my heart!!

Nu ska jag maila en kille som tog kort på mig och coffe i tranemo, han ville ha våra namn om vi skulle komma med i tidningen heheh :D
i think he likes us ;*
men ni får ha det så fruktansvärt bra allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela