e

Hungernöd...

Publicerad 2009-07-04 22:32:44 i Allmänt,

Godkväll allesammans,
Badade i poolen och bastade innan riktigt skönt, trotts det här dåliga vädret.. usch!
Men nu äntligen börjar det bli svalt och skönt i rummet, nästan så man fryser lite smått! Ou love it!
Em jag är hungrig mamma pappa och morbror håller på med lite mat, så ska snart ner och äta lite grann.
Imorgon händer inte så mycket, upp och ta en fika hos gull morfar som fyller år :)! Hii

Och jag saknar älsklings christoffer så sjukt.. Buhu ;(

Kiss ma assssss mothafoka :) thi <3

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-07-04 23:11:47

fattar inte vad du menar i en mängd olika färger

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela