e

huvudvärk saknad och sång... vilken blandning

Publicerad 2009-07-27 20:48:50 i Allmänt,


asså usch, jag har så ont i huvudet och ändå sitter jag här och sjunger?!
och jag tror jag dör snart av att jag saknar ihjäl mig på min lille pöjk! men imorgon träffas vi äntligen och är tillsammans till fredag! helt underbart!! who knows om det blir längre än så?
owell.. jag är hungrig med tror jag, fast jag vet inte riktigt, väntar tills mamma o pappa kommer hem från flygerås så jag kan få något att äta eftersom att jag är så lat o inte gör egen mat.. aja ngn måste väl göra mat så jag antar att mamma får göra det ikväll :] inte för att hon kommer ställa upp på det men det är väl värt ett försök antar jag!
peace out öhöö!

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-07-27 23:59:10

jag är också för låt för att göra egen mat så jag går hungrig :(

Postat av: emeilia

Publicerad 2009-07-28 00:10:56

jag säger ju att vi e lika som bär :( <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-29 16:13:44

fläsk...............................................

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela