e

Jag tror jag dör!

Publicerad 2009-07-03 15:38:00 i Allmänt,

Hej igen,
Lite små jobbig dag med den jobbiga värder förändringen och med min nacke!
Jag förstår inte det, jag har så fruktansvärt ont i min nacke så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Hungrig är jag ju förståss också.. Usch, gud vad jag klagar, men ni kommer att vänja er! Tro mig, jag klagar ungefär hela tiden!
Em, det är även jobbigt när man saknar sin pojkvän, eller tycker inte ni det? Tillåt mig att lägga till ett litet *Usch* ..
Inga bra låtar på datan heller, alltså vad är det här för värld x'oo?
Jag orkar knappt hålla mig uppe på benen, blöblö!
Men jag ska försöka ändra på allt det här som är så himla jobbigt, på ett eller annat sett!
Jag fixar ett nytt inlägg när jag mår lite bättre (;
Puss på er!

                                                                           

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-07-03 15:46:36

jo, lite med positiva tankar skulle inte skada

Postat av: nelly

Publicerad 2009-07-03 20:58:10

kan du inte klaga lite mer? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela