e

K*K VÄDER ><

Publicerad 2009-07-03 22:29:40 i Allmänt,

Toppen, nu har det börjat regna igen!
Och det är några typ.. "Idioter" som har ngnslags fest eller ngt och skriker i megafon(?)
Haha jag tror jag blir galen! Lilla söta Braås! -.-
Suck!
Em vad finns att skriva?
Att jag skickade bud med Timmy&Emelie att köpa ostbågar till mig, och att jag är helt ensam hemma just nu! SUCK MAD*CK! (:
 Sen att jag saknar Christoffer och att jag redan saknar BästisRebecca!
+ Att jag saknar min knäppis Nellyjävel!
Åh -.- Heyhopp gelé snopp eller något!

 <---- Coca Cola
Oouu yes i love it!<---- Kollade under sängen för ett ögonblick och hittade fyra av de här godingarna ;*
 <----- Haha jag vet att jag skulle städat idag, men det blev till lite slappdag istället :)

Kommentarer

Postat av: nells

Publicerad 2009-07-03 22:50:55

du e så bäsdt :O <3 JAG SAKNAR DIG! leka förfan nu !

Postat av: emeilia

Publicerad 2009-07-03 23:06:53

nelllllly <333

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-07-04 14:06:03

timmy&emeilia? :|

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-06 00:02:53

Ändring...

Vi erbjöd dig att följa med eftersom det åskade(misstänkte att du inte gillade åskan) och du skickade inte bud, jag frågade om du ville ha nåt;) hahaha:D!

Postat av: emeilia

Publicerad 2009-07-06 00:30:51

haha >; ni var ju ändå hemma när de började blixtra xD?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela