e

kortspelande kväll med massa skrik?

Publicerad 2009-07-26 23:52:55 i Allmänt,

ojojoj vad jag är trött, även om jag vaknade klockan tre idag .__. suck!
ikväll har jag bara tagit det lugnt med mamma pappa och vårat besök (das ottossons) typ
spelat lite kort och så, just nu är hela gänget ute och röker, medans jag sitter här inne och håller på att somna, ska snart fortsätta med kortspelandet och sen ska jag sova!
jo jag städade hela övervåningen innan (duktig?) well det tycker jag!
och det var ngn jävla bit*h på bilddagboken som kallade mig för skabb hora!
jag menar det är inte jag som tar kort med stringen uppdragna till midjan och upp puschade "bröst"? eller har jag missat något?
owell hon blockade mig sen för att hon antagligen var rädd för mig eller ngt.. suck så patetiskt!
men nu ska jag kila och fortsätta att spela!
men ni får ha det så bra så hör jag av mig imorgon efter jag har vatt i stan med mamma pappa och kameran!

puss<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-27 15:49:49

Hon är ett äckel , du är vacker (a)<3

Postat av: emeilia

Publicerad 2009-07-27 16:02:15

hahah tack du (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela