e

Morning

Publicerad 2009-07-14 13:59:45 i Allmänt,

God morgon?
Gårdagen var väl helt okej, först stan med maria bejb, sen hem och typ bli lite förföljda av utlänning med fula glasögon (inte kul) dock trodde han att mia sa att hon hette adam när hon sa " ahdå " hm..
Adam-Ahdå... hm låter väl lite likt kanske ^ ^
hehehee efter det cyklade vi till sandskogs "festen" jo tjena vilken fest det var! absolut
stack dit vid halv sju tiden var hemma vid runt tio tiden? Eller något jag vet inte, men jag sov riktigt gott inatt i alla fall!
Aja det var okej förutom sandskog och utlänningen med fula glasögonen..
Wellwell , jag saknar coffe så jävla mycket med! USCH vad jobbigt!
Kyss <3

Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2009-07-14 14:44:16

du tar ju mycket av andras ideér?

Postat av: rebecca

Publicerad 2009-07-14 15:27:47

man blir ganska less när man ser människor som gör lika dant som en själv

Postat av: rebecca

Publicerad 2009-07-14 21:39:54

usch på dom!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela