e

Mysigt!

Publicerad 2009-07-19 18:11:16 i Allmänt,

Hejsan alliopa =)

åkte till nelly i rottne igår :)

och gud så kul jag hade ^^

först satt vi på hennes rum sen fixade vi fotobakrunden och tog lite kort :)

och sen helt plötsligt hör vi ngt slå i golvet och själv klart var det min kamera, så filtret och min blixt gick sönder.. suck

aja efter det fixade vi mina naglar sjukt nöjd :'D
efter det så tog vi varsin cider gick rätt fort att dricka upp det sen blandade vi lite som hon hade fått av sin syrra så stack vi ut helt plötsligt blir man lite väl yr och well helt väck efter en stund x)
jag ramlade i två häckar i alla fall... och sen snackade vi med ngn som hette peter-petter eller ngt..? hm sen träffade vi ngn annan som var ute o gick med sin hund som hette melker xD han frågade oss om vi visste om det var fest ngn stanso; sen såg vi en annan som var ute med två hundar och han sa att den ena kunde skriva sms xDD haha
aja vi gick in halv två eller ngt och somnade typ.. fan vad kul jag hade =)
idag åkte jag hem halv två och när jag satt vid busshållplatsen så hittade jag en sten i min ficka som jag inte har en aning om vart den kom ifrån o.o hah sjukt :D

aja här är lite bilder från igår :)) puss




Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-07-21 14:36:49

haha! hade sjukt kul kvinnan!<3

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-07-21 14:38:07

men asså mina bilder går inte in i min fucking data! står att kortet inte går att använda!! :(

Postat av: emeilia

Publicerad 2009-07-21 14:52:47

o: cpi...<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela