e

Regnig dag.. Igen

Publicerad 2009-07-07 19:29:51 i Allmänt,


Hejsan allihopa!
Hoppas alla har det bra!
Jag har suttit framför tvn hela dagen och idag vaknade jag faktiskt vid tolv helt otroligt (:
Em har kollat på en Michael Jackson film som varade i ungefär fyra timmar.
Sen blev jag så fruktansvärt sugen på chokladbollar så jag gjorde det (;
Hihi, så just nu ligger dom i kylskåpet och väntar på mig.
 *Mums*
Mycket mer finns väl inte att berätta tror jag.
Imorgon blir det bowling med familjen och bbe sjukt mys!
Och dess utom första gången jag bowlar ;$
Hii vi får se hur det går helt enkelt ;)
Tyvärr hade dom semester stängt i växjö så det fick bli i emmaboda, men det gör det samma :)
Näe, nu ska jag fortsätta att kolla på tv och tjocka i mig chokladbollar!!
Puss på er allihop!
Btw saknar det fina vädret! 

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-07-08 17:09:02

synd att det inte var i växjö :D då hade det varit nedanför pappas jobb :O

Postat av: emeilia

Publicerad 2009-07-09 20:31:53

hah ja :)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela