e

Slappdag..Igen

Publicerad 2009-07-05 19:13:01 i Allmänt,

Hejsan allihopa!
Dagen har vatt slapp som fan!
Först upp till mofa o grattulera honom (mm rabarber paj :*)
Thi!
Em efter det blev det hem en snabbis o byta om sen ut till bastun och fiska o äta lite!
Well och nu sitter jag här i min lilla ensamhet  och det ösregnar ute.. Och åter igen börjar jag bli hungrig! (A)
Uschja!
Imorgon vet jag inte vad som händer.. Har inte haft ett dugg att göra sen torsdags.. BLÖÖÖ-.-
Och fortfarande så saknar jag christoffer babe >; Och min saknade elvira :(( Hjärtat jag finns här bara så du vet! <33
Och då menar jag alltid! Usch jag lider verkligen med dig hjärtat:/ <33

Menmen.. Nu ska jag tjecka in kylskåpet och kolla om jag hittar ngt att knapra på ;) Puss<3
Underbara magoo<3
Magoo var ju förståss med oss ute i bastun!
Och vårat lilla odjur var me med ;) Men han satt i båten med timmy o emelie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela