e

Thats life and good night

Publicerad 2009-07-13 01:50:57 i Allmänt,

Heya klockan är 01.45 och jag måste sova o.o
Hur jävla pigg som helst och har överskotts energi..
Det är helgens fel ska jag säga er!
Jag ska upp tidigt imorgon för att åka till stan med världens bästa Maria :)
Kommer bli så jävla mys så det är sjukt!
Shopping,mys,prat och kina mat!
Thats life!
Ohyea (H)
Men jag bloggar imorgon, och jag fattar inte att jag bryr mig för ingen kollar på min blogg ändå :'D
Åh vad jag är populär ;*
Love it!
Näe nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova! :)
Ha det bäst allihopa.
Ni som läser då förståss!


Im out €>

Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2009-07-13 12:57:46

bara för att jennifer skriver så

Postat av: rebecca

Publicerad 2009-07-13 19:26:08

ja, jennifer brukar skriva "im out"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela