e

title

Publicerad 2009-07-31 16:29:32 i Allmänt,

sådär ja då var det gjort,
den killen som fotograferade mig och christoffer i tranemo bad om våra namn och så om vi skulle råka bli med i en tidning , så vi fick hans visit kort!
och vet ni vad?  han jobbar som fotograf i NEWYORK helt sjukt tufft!
jag blev lite lack när han sa att han skulle ha utställning lite utanför tranemo imorgon :( ville dit ju!
men jag antar att det inte finns så mycket annat att göra, utan än att bara hoppas på att man kommer med i tidningen :)
puss på er <3

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2009-07-31 16:42:07

hihi okej <:

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-08-01 19:47:41

asså kommer ni kanske med i tidningen Newyork eller jag fattar inte :D

Postat av: emeilia

Publicerad 2009-08-02 00:52:51

heheheh men iddii nej i tranemo tidningen (tror ja) (A) sen skulle korten va med på hans utställning som han hade idag(lördag) ;;DDDDDDDDD cooooolt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela