e

Vilken hemsk värme!

Publicerad 2009-07-03 13:53:46 i Allmänt,

Godmorgon eller godeftermiddag.
Vaknade för drygt femtio minuter sen, och oj vad trött jag är! (Klockan är 13.46)
Igår kväll var det så sjukt varmt så det gick knappt att somna, men jag somnade tidigare här än hos Rebecca i förgår!
Idag vet jag faktiskt inte vad som står på shemat?
Bara det att jag verkligen måste städa mitt rum, och hallen!
*SUCK*
Det skulle blivit lite solning och bad, men det är alldeles för målningt och blåsigt ute för det, enligt mig i alla fall!
Fruktans värt varmt är det ju dock, men ah!
Och en annan sak, jag tycker nästan att jag bäörjar få klämm på det här med att lägga ut nya inlägg och sånt , eller vad tycker ni? ;)) Wey!!
Men dags att kila upp och försöka städa iordning lite? Om jag nu inte är allt för yr för att stå upp.. Uscha!

Hoppas ni får en bra varmt,blåsig & målnig dag allihop :)! Puss hej

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-07-03 14:20:29

haha heya! (Y) xD attans att det skulle börja åska med :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela