e

chill day

Publicerad 2009-10-05 17:05:00 i Allmänt,

tjatja,
rätt chill dag idag. vaknade tio i åtta som vanligt ungefär. mötte mia och gick till skolan typ halv nio, kom fem minuter försent huhu, fick reda på mitt biologiprov och tro det eller er, men jag fick VG så jä*la gött, så sjukt glad för det!!
ehm hade tyska med sex personer? stor mening haha, satte på tyska dansbands musik typ hahah gud va jag skrattade!
efter det hade vi någon sorts "hälsoundersökning" man skulle fylla i någon balnkett skit som var på 40 frågor?! palla liksom.
anyway, slapp idrotten pga den skiten så nedrans förbannad AJFSOFJ ååh!!
efter det stack jag med Almir ut i skogen (haha låter kinky) men nu är det ingenting sånt, vi skulle kolla på den rundan som vi ska ha till höstreflexen, det tog ungefär 45-50 minuter att gå hela, jag varnar er, gå INTE i skogen med typ högklackat haha! gud vad jobbigt det var att gå bland stubbar och skit med dom skorna, efter det körde han hem mig ( lat som jag är så orkade jag inte gå hem från skolan ) huhu,
det var min dag, snart ska jag äta mat, sen städa lite tror jag!

btw saknar sönder mig på älskpälsknellY!!

puss på er

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2009-10-05 17:14:50

haha okeyy :]

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-05 17:18:04

du undrade när newmoon kommer,

den kommer 20 november

om 47 dagar :)

Postat av: nellsie

Publicerad 2009-10-07 16:21:57

Okej da vet jag, jag ska aldrig ga i hogklackat i skogen :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela