e

ego behandling, me like!

Publicerad 2009-10-19 22:19:12 i Allmänt,


yamie!  Tog mig lite tid till att ha lite egoist tid, när jag inte hade någonting bättre för mig än att plugga.


1.tvätta bort sminket
2.ta på en ansiktsmask (jag använder vanlig honung - mmhm )
3.låt sitta en stund ( jag lät min sitta på ungefär en halvtimme )
4.koka upp skolhett vatten (bränn dig inte)
5.sedan tar du en skål&häller upp vatten i den(ungefär 3/4 av skålen ska vara fylld!)
6.ta en handduk/filt eller vad som helst och lägg huvudet en bit ovanför vattenytan
7.lägg sedan handduken/filten över huvudet och låt dig bara njuta! 
8.smörj sedan in dig efter du känner att du är klar!

det känns genast helt underbart efteråt! 

godnatt underbara läsare!

 


Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2009-10-20 12:32:41

haha vem fick du tipset av? (;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela