e

färdig städad och ska snart dra

Publicerad 2009-10-08 18:10:44 i Allmänt,

tjatja,
städat klart nu! eller ah damsög bara o plockade upp kläder från golvet o bärde ner i källaren!
så nu behöver jag inte städa förens innan jul! HAHA dagens!
ska snart ner till fritidsgården sen blir det boxning det är det enda jag har längtat efter den här veckan, det och sen att nelly ska komma hem, och föresten jag fick ett vykort från henne idag! ÅÅH VAD JAG SAKNAR DIG jag grät till och med när jag läste sista raden!!
"
Puss saknar dig, ät i matsalen och duscha rent" det träffade rätt i hjärtat! hah gud va nördig jag är, men jag saknar henne massa! haha fuck nu började det regna ._.

här är vy-kortet haha, ni måste läsa de (tryck på bilden)

åh pellepump, jag saknar dig!
nu ska jag ta moppepeden och köra till fritidsgården! puss

Kommentarer

Postat av: hannasblogg

Publicerad 2009-10-08 20:45:34

borde också ta och städa hihi(a)

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-10-08 21:52:02

JAG SAKNAR SONDER MIG PA DIG HUMMEL BUMMEL!!!!! o det borjade sakert regna ba for jag tankte pa dig! saknar digg hur mycket som helst, alskar dig hur mycket som helst <3

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-10-09 11:56:09

Hej!

Jag lyckades vurpa pga en blöt fläck + att jag sprang :P

Städerskan hade precis använt en städmaskin som lämnade en massa blöta fläckar lite här och var i butiken och jag lyckades kliva i just en sån fläck, och ja, jag flög :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela