e

fredag

Publicerad 2009-10-02 21:52:19 i Allmänt,

tjatja,
ändrade planer ikväll, lite tråkigt.. men så är det ibland
just nu ligger jag i sängen med älsk, och kollar på hockey (Han gör) huhu!
skolan idag, med två prov som sagt.. biologi provet gick rätt bra, so:n... hah tummen ner!
men vi får se hur det går chansar på IG på son alla fall haha omg!

jag kom nyss på att jag var tvungen att klippa mig och färga håret snart.. men jag vet inte riktigt vilken färg jag vill ha.. svart eller brun? vad tycker ni?
 TYCKTILL..

Kommentarer

Postat av: THE SAME

Publicerad 2009-10-02 22:32:03

tack det samma ! :D

Postat av: Ådii

Publicerad 2009-10-02 23:42:07

Jag tycker svart :)

Postat av: Cat

Publicerad 2009-10-03 14:55:16

Vad du än väljer så blir det nog kanonbra! =D

Jag är också sugen på att färga mitt hår. Funderar på brund, men vet inte om jag vågar. Har alltid vart blond.



Sv: Precis. Det är så irriterande. Haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela