e

godkväll

Publicerad 2009-10-23 23:49:49 i Allmänt,

hejsan allihopa, förlåt för dålig uppdatering, men jag hann inte blogga igår, och jag orkade inte heller, för datan var hur cpseg som helst, så det får bli ett inlägg nu innan jag ska sova!

gårdagen var sjukt chill, slapp tyskan för att vi skulle kolla på uppspelnig, och alla var väldigt duktiga! christoffer, pontus, linnea och martin spelade upp två låtar och döpte sig själva till " aber keine(r?)" haha, sjukt i know!

Julia itsno och ebba körde även en låt med paramore! väldigt bra där med Girls&itsno!

maya&amanda, shit asså det var grymt! jag fick rysningar av mayas röst, sjukt duktig! 

sedan var det ellen&matilda, väldigt duktiga ni med!

slutade vid halv fyra som vanligt, sen hem tillsammans med nelly, tog lite att äta sedan körde vi ner till fritidsgården om vårat möte om höstreflexen. och nej, jag ska inte avslöja någonting!

 

idag var det lucia möte för oss nior, rättså många som ska vara med trotsallt, hoppas det blir lyckat bara!

sen följde älskling med mig hem , men han var tvungen att åka hem ikväll redan, sad_millan!

somnade en timme innan vid halv sju, vaknade halv åtta och trodde klockan var halv nio. hmm förvirrande!
nu måste jag sova! jag ska upp tidigt så jag är klar vid ett, för då sticker jag och rebecca till stan!
puss på er

Kommentarer

Postat av: vki's secrets

Publicerad 2009-10-24 00:56:41

sv ; ja, ellerhur >:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela