e

godmorgon allihopa!

Publicerad 2009-10-04 12:05:24 i Allmänt,

tjatja,
vaknade hos rebecca idag.. vid tio typ, lite lame eftersom att hon vaknade vid elva, haha!
men i alla fall. igår stack älskling hem klockan tre, so sad, oyess! klockan fyra stack jag mamma pappa och raimo på  20-års fest hos cicci ottosson, det var rätt skoj huhu, blev i alla fall lite fest för min del ändå, även om jag inte "drack" så mycket. jag är fortfarande besviken för det i fredags, but we have to move on!
så är det ibland. igår efter festen så stack jag och rebecca till fritidsgården , fasen va kul det var haha. från halv sju till nio var det rätt små lame, sen började fem-kampen som vi var med på. vi var fyra i mitt lag. jag rebecca, august och pontus,
gren 1: august skulle skala en apelsin som han sedan skulle äta upp han vann
gren 2: jag skulle hålla upp en stol så länge som möjligt med armarna rätt ut helt raka.. haha jag förlorade
gren 3: rebecca skulle springa med ett kinderägg på en sked i munnen sen öppna det äta det och bygga ihop leksaken hon kom tvåa
gren 4: pontus skulle dricka en sprite så snabbt som möjligt utan att rapa emellan.. han kom trea
gren 5:
august skulle hoppa säck och runda en stol , han kom tvåa

det vinnande laget fick hinken full med saker, tyvärr blev det inte vi, men vi kom tvåa i alla fall! det var sjukt kul!

efter det körde vi en annan lek, vi skulle vara två lag och ha ett papper var, en från varje lag skulle få gå fram och kolla på en bricka, om det stod tillexempel - raketer - på brickan så skulle dom springa till sitt lag och rita raketer utan att säga någonting till sina lag kamrater. under tiden skulle dom andra i laget gissa vad det var för något, när dom kom på det fick man ett poäng! sjukt roligt var det huuh!
nu ska jag dra mig,
men ni får ha det bäst allihopa!
puss eran

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela