e

hemma från boxningen

Publicerad 2009-10-15 21:50:33 i Allmänt,

äntligen hemma, stannade kvar till lite över nio idag så Almir kunde hjälpa mig med so;n sjukt tacksam för det!
rätt bra att ha honom som kan så mycket ibland, typ matte och sån skit!
så nu ska jag sätta mig och plugga lite till, så jag inte får underkänt imorgon! skulle behöva göra min matte läxa med, men det kan jag nog fixa i  skolan imorgon, har trotsallt matte näst sista lektionen så det löser sig nog!
boxningen var kanon! värmde upp med fotboll som vanligt första halvtimmen, och gud vad jag saknar det! efter det körde vi boxning bara en kvart ungefär, sen sista kvarten hade vi styrketräning om man nu kan säga att det var det. 
duschade sen stack jag upp till FG, och fixade son.
nu är jag hemma, träffade rasmus med, för första gången sen tranemo, sjukt kul!
men nu måste jag kila innan jag glömmer bort alla svaren på son!
ha det bäst alla mina älskade läsare, så hörs vi imorgon!
puss på er!

Kommentarer

Postat av: hannasblogg

Publicerad 2009-10-15 22:00:05

okej härligt!:)

Postat av: kamilla

Publicerad 2009-10-15 22:16:41

jodå allt är bara bra!

Har du några planer för helgen dåra?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela