e

hemma från skolan

Publicerad 2009-10-21 16:52:32 i Allmänt,

dagen var enormt seg! hatar när fritidsgården är stängt på skoltiden, det blir liksom så jobbigt.
gjorde kemi prov och bokprov idag:) det gick kanon på båda, även om det bokprovet inte ens var något prov utan mer som en bokresention, hii.
nu ska jag ner och äta mumsig pastasallad med kyckling i ! mmhm!
jag har också bestämt mina studiebesök inför 11/11 
det blir kungsmad-medieprogrammet, på förmiddagen, sen på eftermiddagen blir det IT-medie på johnbauer tillsammans med rebecca och jenny tror jag?.. jag är säker på att det blir med rebecca iallafall!
fett najs!
men som sagt jag ska ner och äta, sen ska jag fixa mig, sen sticker jag till stan och bowlar!
puss på er sötnosar!

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-10-21 17:08:14

sv:tack =) fin blogg du har!

Postat av: hannasblogg

Publicerad 2009-10-21 17:30:09

Tack så myclet! :)

Postat av: hannasblogg

Publicerad 2009-10-21 18:36:46

haha tack! ;D

själv har man tryckt i sig massa choklad bollar tsss... ;PP och du kör på god pasta sallad!! ;)

Postat av: Jennifer

Publicerad 2009-10-21 20:51:28

Sv: Åh vad kul :) Idag har jag tagit det lugnt sen vart på liten shopping tur, men blev typ ingenting :b

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela