e

hemma, men dags för plugg

Publicerad 2009-10-01 16:04:45 i Allmänt,

tjatja,
dagen har vatt lugn, kom tio minuter försent (idag igen typ) huhu oups *förlåt maria*
började med so, det var rätt chill, hade snyggdanne som vikarie idag med huhuu!! *dregel*
hade även fysik prov idag med, som jag inte hade pluggat på mer än tio minuter ungefär?
och jag tror jag får VG haha underbart!
nu ska jag plugga till biologi och so provet(proven)
sen kommer skoog, sen ska vi boxas igen!
ha det bäst, puss eran

Kommentarer

Postat av: Ådii

Publicerad 2009-10-01 20:18:34

Hey, du kommentera min blogg igår. Jag har en annan mobil (min gamla) medans den nya nu är på service. Mirgän är aldrig roligt, fast den börjar ge med sig nu.



tack för kommentaren:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela